Advertise Here

~{*MuJahiDaLQuluB*}~

- Another Blogger Blog's

baru perasan dah 2 minggu lebih rupanya xupdate blog..busy la kononnya..cewah.p sbnrnya ni pun baru je abes exam untuk sem 1.Sekejap je rasa rupa-rupanya dah 3 bulan belajar kat sni..lagi 2 minggu lagi balik malaysia..cepatnya masa berlalu..
baru2 ni ada cakap dengan kwan aina sorang ni kan..hee.dia cakap takut kdang2 nak tulis blog sebab takut orang menilai kita penulisan blog kita..bila pqir balik..betul jugak ea..sebab kadang2 xkan la kita nak tulis smething yang kasar @ mgarut dalam blog.bila aina baca balik post2 lama dalam blog aina byak lak tulis pasal2 agama..sedangkan aina bukanlah sebaik penulisan blog..nauzubillah..insyaAllah tujuan aina saja tulis sebagai peringatan untuk diri aina dan insyaAllah jugak sebagai peringatn untuk sape2 yang membca.
aritu alhamdulillah ada terbca satu blog hamba Allah ni,dia tulis in english p aina xingat sgt ayat dia.mksdnya lebih kurang camni la kut..
"bodohlah seseorang yang ad ym ke blog etc p biarkan semua2 itu dalam keadaan off9"..
pham x ayat tu?sepatutnya kita ambil lah kesempatan dan aplikasikan teknologi sekarang di jalan dakwah..haa..wat2 pham la ea..xreti la camne nk tulis..
insyaAllah lepas ni kalau ada smthing yang menarik ke aina akan kongsikan dalam blog ni..sama2 kita betulkan niat kita biarlah segalanya kerana Allah agar mudah bagi kita untuk mendapat rahmat dan berkatNya.
*p nnti kat mlaysia nak tulis kenangan sepanjang di malaysia dalam blog ni..^^hee..suka2 jerk..

Dan hendaklah ada di antara kamu satu puak yang menyeru (berdakwah) kepada kebajikan (mengembangkan Islam), dan menyuruh berbuat segala perkara yang baik, serta melarang daripada segala yang salah (buruk dan keji). Dan mereka bersifat yang demikian ialah orang-orang yang berjaya. ( surah Ali Imran : 104 )

0 comments:

Post a Comment