Advertise Here

~{*MuJahiDaLQuluB*}~

- Another Blogger Blog's




Bismillahirahmanirahim….
Rasanya masih belum terlambat utk mengucapkan Salam Ramadhan kepada semua umat islam di muka bumi Allah.

Dikesempatan ni juga saya ingin memohon sejuta kemaafan di atas semua kesilapan saya sama ada di sengajakan @ tidak..
Saya juga ingin memohon maaf kepada sesiapa yang terpaksa menerima kelemahan @ keburukan yang ada dalam diri saya…Saya mengharapkan kawan2 sama2 berdoa agar Ramadhan kali ni sedikit demi sedikit boleh mengakis keburukan saya…
Saya juga memohon maaf kepada kawan2 yang pernah saya tegur & bagi nasihat sedangkan saya sendiri yang melakukannya…mohon maaf banyak2..(kalau kwan2 xbleyh trima,anggaplah sebelum ni saya tak pernah menegur kwan2) Itu sebenarnya satu ujian keimanan yang saya sendiri tidak sedar…Mudah-mudahan ramadhan kali ni akan menguatkan & meningkatkan lagi keimanan kita…

Seperti mana hadith nabi,di awal Ramadhan penuh dengan kerahmatan…so,janganlah kita biarkan rahmat Allah berlalu tanpa meninggalkan setitik kesan dalam diri kita kerana hanya rahmat Allah yang boleh membantu kita ke syurga…tingkatkan amalan sunat,banyakkan bacaan Al-quran,tingkatkan kesabaran..insyaAllah Allah mudahkan…

Diharapkan Ramadhan kali ni penuh makna...ameen~~

0 comments:

Post a Comment